امام جمعه لامرد با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه امسال نیز گفت: کسانی که با خوی اشرافی‌گری و هزینه‌های سنگین بخواهند در میدان رقابت حاضر شوند و از مردم رأی بگیرند بدانند که مردم پاسخ آنها را خواهند داد.
کد خبر: ۹۶۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 22 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد با اشاره به پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی گفت: اتحاد جهان اسلام و خشم جهانی علیه صهیونیست‌های غاصب موجب شد آنها با پذیرش شکست، مجبور شوند به صورت یک جانبه آتش بس را بپذیرند و به خواسته‌های حماس و جبهه مقاومت سر بگذارند.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به وحدت همه فلسطینی‌ها در جنگ یازده روزه علیه اسرائیل در باریکه غزه گفت: استفاده نیروهای مقاومت از سلاح‌های به روز خود و اتحاد همه فلسطینی‌ها و خشم جهانی علیه تجاوز صهیونیست از جمله عوامل موفقیت مقاومت در میدان مبارزه علیه صهیونیست‌ها بود.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: حماسه فتح خرمشهر حادثه بزرگی بود که مقام معظم رهبری فرمودند ما در این کشور خرمشهرها در پیش داریم چرا که در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی باید همانند فتح خرمشهر در مقابل دشمن هوشمندانه بایستیم و زمینه شکست آنها را فراهم کنیم.

امام جمعه لامرد با اشاره به انتخابات ۲۸ خردادماه امسال نیز گفت: کسانی که با خوی اشرافی‌گری و هزینه‌های سنگین بخواهند در میدان رقابت حاضر شوند و از مردم رأی بگیرند بدانند که مردم پاسخ آنها را خواهند داد.

حجت الاسلام حسین زاده ضمن توصیه به اعضای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: از شورای محترم نگهبان انتظار داریم که رعایت مر قانون و بدور از توقعات زیاده خواهانه برخی از کاندیداها و جناح‌های سیاسی به وظیفه خطیر خود عمل کند و به توصیه‌ها و فضاسازی‌های برخی از نامزدها توجهی نداشته باشد و به تکلیف خود در چارچوب قانون عمل کند.

وی با اشاره به سخنان برخی از افراد در روز نام نویسی گفت: سیاه نمایی و زیر سوال بردن نظام اسلامی شایسته برخی از افراد نیست زیرا این نظام بر آمده از محرومان، در همه دوره‌ها خدمات ارزشمندی را برای مردم داشته است که نباید این دستاوردها فراموش شود.

امام جمعه لامرد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: حرکت ارزشمند گروه‌های جهادی در لامرد برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمل و حمایت خیرین و مردم بسیار ارزشمند و پسندیده است و خوب است مردم ما با شرکت در پویشی فراگیر، کمک‌های ارزشمند خود را به عنوان صدقه جاریه به این امر مقدس اختصاص دهند تا شاهد بازگشت بسیاری از پدران عزیز به آغوش خانواده‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار